DAFI Tuesday: Fremtidens B2B salg for mode- og livsstilsbrands

30. maj, 2017
09:00 til 10:00

Hvordan skal I tænke processen fra design til levering, når I fastlægger jeres strategi for både produktion og B2B salg? Og hvilken indflydelse har digitalisering på dette?

Til DAFI Tuesday den 30. maj giverNiklas Joensen fra B2B salgsløsningen Traede råd og inspiration til, hvordan mode- og livsstilsbrands kan planlægge deres salgsstrategi i en digital tid.

Han vil give en introduktion til følgende:

  • Design af kollektioner på baggrund af historiske salgsdata
  • Strukturering af salgsstrategi fra pre-order til re-order
  • Udnyttelse af digitale værktøjer og platforme

Foredragsholder

Niklas Joensen er COO hos Traede, hvor han bl.a. hjælper kunder med at implementere og bruge deres software, så det bedst muligt understøtter deres forretning. Han har gennem sit arbejde hos Traede et godt indblik i, hvordan forskellige brands strukturerer deres salg. 

Traede er en B2B salgsløsning, der giver brands mulighed for at skabe forbindelse til distributører og agenter samt sælge direkte til retailers verden over. Traede giver brands et effektivt ordrehåndteringsmodul, en B2B webshop, og gør det nemt at holde styr på produkter, kunder, ordrer og fakturaer.

Praktisk

  • Den 30. maj kl. 9-10
  • Design Society, Frederiksholms Kanal 30-C, 1220 København K
  • Tilmelding til rsvp@danishfashioninstitute.dksenest den 24. maj (husk at oplyse navn, virksomhed, CVR nr. og titlen på DAFI Tuesday'en)
  • Det er gratis at deltage, forudsat at virksomheden besvarer det eftersendte spørgeskema